Neil Rackham; Lawrence G. Friedman; Richard Ruff
Hardcover with dustjacket, in good condition.
Intended to be of use to executives, sales executives, accounts and sales managers, and marketing and customer service professionals, this book provides a guide to supplier-customer relationships. It examines ways of reforming selling strategies and developing more profitable ways to do business.
Aantal: | 1 |
---|---|
Staat: | goed |
ISBN: | 9780070517820 |
Taal: | ENG |
Jaar van uitgifte: | 1996 |
Uitgever: | McGraw Hill Professional |
Druk: | 1e druk |
Magazijn locatie: | U50P368 |
Boeknummer: | 10833 |
Pagina's: | 237 |
Bij Literno koop je tweedehands voor een eerlijke prijs. De boeken zijn soms in redelijke, soms in goede staat of als nieuw! Wat je op de foto ziet is ook wat je krijgt. We beschrijven de staat van elk boek zo nauwkeurig en eerlijk mogelijk. Bovendien profiteer je van onze aantrekkelijke stapelkorting:
Bestel je voor meer dan €25? Dan krijg je gratis verzending binnen Nederland. We verzenden je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen.
Ontdek onze ruime collectie van tweedehands boeken, van jeugdboeken tot romans, thrillers en non-fictie. Duurzaam, voordelig en snel geleverd!