Naomi Klein
Paperback, in good condition.
This study examines the power of the logo, noting its increasing capacity for making the product subservient. It then reaches its core argument - the now uneasy struggle between corporate power and anti-corporate activism - via sweatshop labour, submerged identity and subversive action.
Aantal: | 1 |
---|---|
Staat: | goed |
ISBN: | 9780006530404 |
Taal: | ENG |
Jaar van uitgifte: | 2001 |
Uitgever: | Flamingo |
Druk: | reprint |
Magazijn locatie: | U50P645 |
Boeknummer: | 4736 |
Pagina's: | 490 |
Bij Literno koop je tweedehands voor een eerlijke prijs. De boeken zijn soms in redelijke, soms in goede staat of als nieuw! Wat je op de foto ziet is ook wat je krijgt. We beschrijven de staat van elk boek zo nauwkeurig en eerlijk mogelijk. Bovendien profiteer je van onze aantrekkelijke stapelkorting:
Bestel je voor meer dan €25? Dan krijg je gratis verzending binnen Nederland. We verzenden je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen.
Ontdek onze ruime collectie van tweedehands boeken, van jeugdboeken tot romans, thrillers en non-fictie. Duurzaam, voordelig en snel geleverd!